[O2] BMN częsty check...Słabiej się zbiera z dołu...logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maly175
    Drive
    • 2013
    • 78
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    #51
    Auto odebrane i nie jezdzi...
    Spotkał ktoś sie z tym błędem?
    005522 - Sygnał czujnika wysokości / czujnik ciśnienia doładowania
    P1592 - 006 - niewiarygodny stosunek - MIL zapalona
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 11100001
    Priorytet błędu: 5
    Częstość błędu: 6
    Wew.licznik błędów: 40
    Przebieg: 0 km
    Wskaźnik czasu: 0

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 0 /min
    Moment obrotowy: 0.0 Nm
    Prędkość: 0.0 km/h
    0.00 %
    Napięcie: 12.54 V
    Ciśnienie: 1001.1 mbar
    Ciśnienie: 1171.5 mbar

    [ Dodano: Sro 09 Wrz, 15 21:56 ]
    Bład był generowany przez zły czujnik podcisnienia w kolektorze dolotowym...może komus sie przyda ...
    A moje auto dalej kuleje, mocy brak ....nigdy wiecej szajVagena!!

    Komentarz

    • jaras231
      Classic
      • 2014
      • 32

      #52
      Witam
      u mnie jest podobny problem ze słabym dołem, wina jest po stronie paliwa
      uboga mieszanka
      może ktoś z BMN zrobić logi dynamiczne 040 i 075

      Komentarz

      • Maly175
        Drive
        • 2013
        • 78
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #53
        dzis wieczorem badz jutro ci zrobie

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #54
          u mnie jest podobny problem ze słabym dołem, wina jest po stronie paliwa
          Moglbys to jakos opisać... diagnozę, logi etc etc
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • jaras231
            Classic
            • 2014
            • 32

            #55
            Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

            Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.


            Wygląda to tak że w zimę problemy z odpaleniem, auto z dołu praktycznie SDI
            Czasem jest tak ze jak się włączyć chcę do ruchu, jedynka pedał w podłogę i ledwo się rozpędza później ok 2tys obr wyrywa dość ostro.
            Na obroty tez się jakoś dziwnie wkręca, dźwięk silnika jest taki jakby z trudem mu to przychodziło
            Jak za wcześnie wrzucę wyższy bieg to mi robi kangurka albo nawet gaśnie tak od razu bez przygaszania tylko od razu gaśnie.
            Byłem na hamowni i wyszło 193KM i 395Nm ale te auto nie jedzie..
            Moim zdaniem moment jest sporo za późno, zacząłem drążyć temat. Program był robiony w mrmotors
            napisałem maila do nich w tej sprawie i polecono mi zrobić właśnie te logi i stwierdzono po nich problem z paliwem.
            Próbowałem u paru mechaników i jednej firmie która zajmuje się chip tuningiem ale odesłano mnie z kwitkiem. "problematyczny silnik, itp"
            Załączone pliki

            Komentarz

            • looker
              RS
              • 2008
              • 1886
              • Octavia II (1Z3)
              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

              #56
              Może pompa tandemowa padła ?
              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

              Komentarz

              • jaras231
                Classic
                • 2014
                • 32

                #57
                No nie wykluczam, chyba byłaby to najlepsza opcja, gorzej jak będzie jakaś usterka z typu nie wiadomo co..niestety mechanicy jak słyszą że jest program pompowtryski i 2.0TDI to zaraz uciekają
                próbowałem samemu zmierzyć tandem, niestety miałem zwykly manometr do mierzenia kompresji i wskazówka skakała tak ze nie dało się tego odczytać..
                Była jeszcze opcja ze może wałek wytarty, ale to chyba macicy z aso by zauważyli przy wymianie pompęk?
                Aha jest jeszcze taka sprawa z pompką w baku, że jak jest mniej niż połowa paliwa to po przekroczeniu kluczyka słychać tak jakby paliwo płynęła z powietrzem, niestety tu również mechanik stwierdził że to nic takiego "pewnie się paliwo pieni"
                Nie wiem jak powinno być, ale gdy odłączenie pompę w baku to.auto odpalaa jeździ jest troszkę słabsze

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #58
                  Na jakiej podstawie MRMOTORS stwierdziło ze to problem z paliwem ? Uzasadnili to jakos ?


                  Jak u Ciebie z DPFem ? jest ? czy OUT ?

                  W 040 widać prace sondy lambda.... i tyle z tych logow wynika... ze jest podgrzewana... a w 075 temperatury za i przed DPFem.

                  I zasadnicze pytanie... skoro program był wgrywany w MR MOTORS ... to czy wgrali go do popsutego auta czy do dobrego ?
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • jaras231
                    Classic
                    • 2014
                    • 32

                    #59
                    Stwierdzili to na podstawie logów za niską temperatura spalin przy pełnym obciążeniu i lambda, teraz nie pamiętam dokładnie za niską czy za wysoka.
                    Program pewnie wygrywali do sprawnego, to pierwszy właściciel robił i nie wiadomo kiedy, jakbym znał datę to może by znaleźli wykres jaki był wtedy, niestety daty kiedy to było nie znam.
                    Dpf'u brak. Bipy ok korekcję w normie,
                    auto pali mierzy 7 a 12 litrów w mieście. Z czego te 7 to taka jazda że emeryci mnie robią jak chcą.

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #60
                      Dzis będzie u mnie Leon z ta samą przypadloscią....... zaloguje z ciekawości te grupy... dla samego porównania...
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #61
                        Zamieszczone przez jaras231
                        Byłem na hamowni i wyszło 193KM i 395Nm ale te auto nie jedzie..
                        Moim zdaniem moment jest sporo za późno, zacząłem drążyć temat. Program był robiony w mrmotors

                        To auto na pewno ma program ?? Patrzac na wykresy innych to jest to bardzo mocna seria, albo bardzo slaby program.

                        Wtryski masz ori, czy byly wymieniane w ramach akcji serwisowej ?? Moze tu lezy problem po stronie paliwowej.



                        Dla porownania.

                        A ten moment przy 2000 to jest idealny, dwa taki system pomiaru. Nie ma sensu miec tych 400Nm przy 1500 bo to tylko zabije ten motor mechanicznie.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • jaras231
                          Classic
                          • 2014
                          • 32

                          #62
                          Zamieszczone przez przemik
                          Dzis będzie u mnie Leon z ta samą przypadloscią....... zaloguje z ciekawości te grupy... dla samego porównania...
                          Byłoby super bo właśnie o porównanie mi chodziło.

                          [ Dodano: Pon 19 Paź, 15 15:06 ]
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Zamieszczone przez jaras231
                          Byłem na hamowni i wyszło 193KM i 395Nm ale te auto nie jedzie..
                          Moim zdaniem moment jest sporo za późno, zacząłem drążyć temat. Program był robiony w mrmotors

                          To auto na pewno ma program ?? Patrzac na wykresy innych to jest to bardzo mocna seria, albo bardzo slaby program.

                          Wtryski masz ori, czy byly wymieniane w ramach akcji serwisowej ?? Moze tu lezy problem po stronie paliwowej.



                          Dla porownania.

                          A ten moment przy 2000 to jest idealny, dwa taki system pomiaru. Nie ma sensu miec tych 400Nm przy 1500 bo to tylko zabije ten motor mechanicznie.
                          No jakiś program tam siedzi, w logach siedzi opis "mrmotors"
                          Wiesz tak naprawdę nie chodzi mi żeby miał nie wiadomo ile Nm ale żeby to jakoś normalnie.jeździło bo teraz to nawet Matiz mnie na starcie porabia

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #63
                            Czegos tu nie rozumie. Auto na hamowni ma moc prawidowa uznajmy to jako mocna serie. A Ty mowisz ze nie jedzie... rozumie, ze nie jedzie jak porowna to sie do Golfa 7R albo czegos podobnego, ale jak na 200KM to te ponizej 8s do 100km/h powinno miec liczac nawet stoperem.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • jaras231
                              Classic
                              • 2014
                              • 32

                              #64
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Czegos tu nie rozumie. Auto na hamowni ma moc prawidowa uznajmy to jako mocna serie. A Ty mowisz ze nie jedzie... rozumie, ze nie jedzie jak porowna to sie do Golfa 7R albo czegos podobnego, ale jak na 200KM to te ponizej 8s do 100km/h powinno miec liczac nawet stoperem.
                              Nie jedzie z dołu, ruszanie ze świateł to porazka jak nie zdążę z gazem to muła łapie..
                              Generalnie muszę ruszać jak benzyniakiem bo inaczej szarpie
                              Jutro jak dam radę zrobię pomiar 0-100
                              Jakby było ok to.bym się nie czepiał

                              [ Dodano: Czw 22 Paź, 15 19:42 ]
                              Zamieszczone przez jaras231
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Czegos tu nie rozumie. Auto na hamowni ma moc prawidowa uznajmy to jako mocna serie. A Ty mowisz ze nie jedzie... rozumie, ze nie jedzie jak porowna to sie do Golfa 7R albo czegos podobnego, ale jak na 200KM to te ponizej 8s do 100km/h powinno miec liczac nawet stoperem.
                              Nie jedzie z dołu, ruszanie ze świateł to porazka jak nie zdążę z gazem to muła łapie..
                              Generalnie muszę ruszać jak benzyniakiem bo inaczej szarpie
                              Jutro jak dam radę zrobię pomiar 0-100
                              Jakby było ok to.bym się nie czepiał
                              No i stoperem wychodzi ponad 9s bez ESP
                              I ok 8,7s z esp
                              Coś już wiadomo z tymi logami?

                              Komentarz

                              • Maly175
                                Drive
                                • 2013
                                • 78
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                #65
                                Proszę logi ....
                                Jak możesz wrzuć swoje ..sam porównam


                                DYNAMICZNE:
                                Grupa 075: http://vaglog.pl/log_237794.html
                                Grupa 040: http://vaglog.pl/log_237793.html

                                Komentarz

                                • jaras231
                                  Classic
                                  • 2014
                                  • 32

                                  #66
                                  Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                  Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                  Kurde wygląda podobnie..
                                  550stopni to nie za mało?

                                  Komentarz

                                  • przemik
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 1610

                                    #67
                                    W Leonie który przyjezdza do mnie z identycznym problemem.... temp. dochodzi do 790*.
                                    Czyli bardzo podobnie jak u kolegi Maly175.
                                    Ale problem z doładowaniem jest identyczny.

                                    U kolegi jaras faktycznie cos chłodno przed sprężarką.
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz

                                    • Maly175
                                      Drive
                                      • 2013
                                      • 78
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                      #68
                                      Dodatkowo srednio co 8 mies nawiedza mnie ..
                                      Znaleziono 1 błąd:
                                      004711 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 3 (N242)
                                      P1267 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny
                                      Ramka zamrożona:
                                      Stan błędu: 00100001
                                      Priorytet błędu: 0
                                      Częstość błędu: 1
                                      Wew.licznik błędów: 38
                                      Przebieg: 259831 km
                                      Wskaźnik czasu: 0
                                      Data: 2000.00.00
                                      Czas: 19:45:46

                                      Ramka zamrożona:
                                      Obroty silnika: 2336 /min
                                      Moment obrotowy: 0.0 Nm
                                      Prędkość: 104.0 km/h
                                      82.68 %
                                      Tekst: 4.875 uF
                                      Tekst: 14.75 mJ
                                      Tekst: 7 mJ
                                      Nieznane dane, B/D: 000 000 000

                                      [ Dodano: Pon 02 Lis, 15 11:09 ]
                                      Moze on byc przyczyna?
                                      Zadnych objawów innych nie ma,autko jeździ...

                                      Komentarz

                                      • jaras231
                                        Classic
                                        • 2014
                                        • 32

                                        #69
                                        Zamieszczone przez przemik
                                        W Leonie który przyjezdza do mnie z identycznym problemem.... temp. dochodzi do 790*.
                                        Czyli bardzo podobnie jak u kolegi Maly175.
                                        Ale problem z doładowaniem jest identyczny.

                                        U kolegi jaras faktycznie cos chłodno przed sprężarką.
                                        A jak wygląda sprawa lambdy? Jakie powinna mieć wartości wie.ktoś.może?

                                        Komentarz

                                        • Maly175
                                          Drive
                                          • 2013
                                          • 78
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                          #70
                                          Jak by cos komus.... to mi problem zniknał po wymianie uszczelek w vacupompie, zupełnie inne autko ,nabralo wigoru.i spalanie wzrosło

                                          Komentarz

                                          Pracuję...